kolmapäev, 21. november 2018

Viimased kolm Tai reisi

Mõtlesin natuke igast reisist kirjutada, aga vaadates pilte tulid mälestused ja iseenesest tuli nii palju juttu igast ühest neist. Proovin nüüd viimased pigistada sellesse postitusse.

2009 maikuus otsustasin minna oma sünnipäeva tähistama soojamere saartele. Kuna lähemal leidus nii sooja kui merd, aga mitte soojamerd, osutus valituks taas Tai. Õnneks seda reisi olen siin kajastanud.

Sealt paistab mäe peal suur Budha
14. mai

Selle kallima hotelli vaade

Siin käisime snorklamas

Veealaust maailma

No katsu sa sellistest lainetest läbi murda

Hotelli bassein

Kena oli vaadata ja natuke õudne

Bassein, kuhu ei olnud tarvis kõndida, vaid otse omalt rõdult  sulpsata

2011 detsembris oli järgmine reis, seekord koos kaasaga ja sinna kallimasse hotelli, kus käisin paar aastat  varem ühe päeva ekskursioonil.

Tegelikult see puhtkusereis oli nagu opi ooteaja lühendamine keskkonnas, kus nagu on kõik nii mõnus ja kerge, viis mõtted eelseisvast operatsioonist ära. Mees ise oli vapper, ma tean, et ka tema kartis. Operatsioon õnnestus, kogu vähk saadi kätte ja nüüd seitse aastat hiljem on ka hirm tagasitulekust pisitasa hävinud. Opi järgsed mõtted

2017. märtsis olime pärast pikka aega taas Tais, enne ja pärast oleme teinud mitmeid ringreise, mis on küll võrratult huvitavad, aga ka kurnavad. Tuled koju ja tahaksid minna puhkusele.

Ka sellest reisist pole märkmeid rohkem kui aasta kokkuvõttes paar lauset. Me olime Koh Lantal, hotell oli mõnus, hommikusöögiga, bungalow majutusega. Umbes kilomeetri kaugusel oli küla, kuhu nii mõnigi kord seadsime sammud banaanipankooke sööma. Nagu eelmiselgi reisil keskendusime enam olemisele kui ümbruskonnaga tutvumisele. Igal hommikul tegime suure tiiru rannas ja käisime ujumas, st mina käisin ujumas. Kaasat ei ole kuidagi saanud vette, aga leebotada rannas meeldib ka temale.

Meie rõdul

igal hommikut kõndisime ranna sinna ja tagasi, paaril korral käisin ka mashaasi tegemas

Natuke vee alust elu

Kuna liival leebotades hakkasid mingid putukad mind sööma siirdusin basseini juurde

Käisin kah hotelli spas nautlemas.
No nii pääsesingi lõpule, kes viitsib lugeda selle postituse lõpuni, suur pai ja kallid,