neljapäev, 21. mai 2009

Kalaat on tyhmia

No tulen tanaan rannasta, nahka pikkuisen palanut ja aurinko porottaa selkelta taivaalta, on laskuveden aika ja naen kuivalla yksi kala noin parikyt sentia, hauko henkea. Otan ressukan varovaisesti ja kannan veteen. Sensian, etta uisi ullapalle, se tyhma otus ryntasi mun jalkaan ja sai jollain konstilla veren vuotamaan. Ei se purra saanut, sitenkin suu silla oli pieni, mutta kai silla oli joku piikki tai jotain. Ja minua sattui ihan helvetisti. Meniin hotellille puhdistin haavan, laitoin jotain babysiinia paale. Mutta kipu kesti viela 6 -7 tuntia. Nyt on ohi. Kai se jotain myrkya sai sinne haavaan. Seuraavalla kerralla ei mene pelastamaan ketaan.

Lomailu on tyyrista puuhaa, vaikka olen ollut tosi saastavainen ja en mitaan erittain ostele, kuluta, mutta raha kuluu ihaan itsestaan. Tein tanaan ihaan vali tarkastuksen ja en ole ollenkaan tyytyvainen. Voi myos olla etta huoneen siivojat tai jotain on valista vetaanyt. Mina tyhma otus kun en ole aina kaikkia kaytto rahoja lukkojen taakse pannut, ainoastaan kortit, eurot ja passin. Tasta lahtien olen varovaisempi.

Muuten olen tyytyvainen, vaikka seuraelama on vahaan karsinyt. Kaviin justiinsa syomassa ja ajattelin, etta en ole taalla reissulla viella viron kielta kuullut, joitakin venalaisia kylla. Mietin etta kaikein rennompi ja ystavalisempi porukka oli Kuubassa. Siella kun ei ollut illalla mihinkaan menna ja ilmaisia rommicolasit tarjoiltiin, kylla se suomalainen on rennompi pikku maistissa. Mutta melkein viikko on viella edessa ja mulla on huomenna mielekiintoinen retki. Puhun enemman kun palaan.

Kommentaare ei ole: