reede, 2. detsember 2011

Olime teeninud ära oma õhtusöögi

Lähetetty iPadista

1.12.2001

Öösel ärkasin paar korda ja mõtlesin, miks on ikka veel pime, ei miski ime kui poole kümne paiku magama minna. Pool seitse hakkas lõpuks valgenema ja sai end liikvele. Leidsime tee mereni, aga ujuma sinna ei saanud, vett oli korallide peal ainult nii 30 cm, käisin siis basseinis. Siin on suur basein üleval, seal käisin eile õhtul ja väike koos mullivanniga rannas. Praegu tõstukvagun ei olnud veel peal ja sellepärast ronisime mööda treppe. Aga nüüd läheme sòöma

Hommikusöök oli väga maitsev ja mitmekesine, pidevalt kordasin endale, et ei pea samal päeval kõike proovima. Siiski tuli peaaegu märkamatult söödud end silmini täis. Kui tee selge, siis peale korraliku õlitamist läksime randa, seadsime end vee lähedale palmi alla ja algas "raske töö - leebotamine"

Vahepeal oli ka vesi taas tagasi ja pääses korralikult ujuma, nii see päev siis möödus, lugedes ja kui silm hakkas kinni vajuma, siis vette mulistama, sõrmed läksid nagu väikestel  lastel, kui need kaua vees ligunevad, kortsuliseks.

Kolme paiku läks pilve ja oligi aeg tulla ära, ei esimese päevaga saa üle pingutatud. Toas keetsime kohvi ja võtsime kõrvale kodust kaasa võetud pirnikooki. Pärast pisikest puhkust, kus mul lõpuks silmgi looja läks, suundusime vee hankimise retkelle. Meie hotell on künka tipul, igale poole on vaja laskuda ja taas tõusta. Mingi küla taoline oli lähedal ja sinna me sammud seadsime.

Mäest alla minna pole miski probleem, aga tagasi tulek oli hoopis iselugu. Me puhkasime koguni 5 - 6 korda, enne kui kohale saime, aga 4 liitrit vett maksis umbes euro kui hotellis 1,5 liitrit oli 4 eurot.  Soovitus on ju 3 liitrit iga päev.

Kui juba mere äärde tuldud otsustasime kõndida muulile, selle lähedalt leidsime Phuketi Akvaariumi, kahjuks oli see juba kinni, teine kord vaja minna natuke varem. Austraalias käisime me Sidneys Akvaariumis ja see oli väga suur ja mitmekülgne, ei usu, et siin nii uhke on, aga eks läheme vaatame.

Õhtusöök

Ma võtsin kaasa 2 raamatut paberkandjal ja terve hunniku e-raamatutena. Siiski minu arust on mugavam lugeda tavalist raamatut, kuigi jah iPadis pole vahet, kas on paar või paar sada. Täna lugesin läbi Ingrid Nolli Apteekri, suurema osa rannas ja lõpetasin enne õhtusöögile minekut.

Nüüd siis õhtusöögist. Eile me olime seal, kus pakuti ka hommikusöök, ehk Cafe Andaman, täna otsustasime minna restorani nimega Top of the Reef, seal käisin söömas kolm aastat tagasi. Tellisin Cesari salati ja pardiprae.  Ooteks toodi leiba ja võid, natuke hiljem sushi ja alles siis saabus salat, seda ma teist korda enam ei võta, oli liialt hapukas ja sinepine kaste. Enne pearooga äratamine isu hapuka sorbeti taolise asjandusega. Praad oli hea. Pärast seda toodi magustoidu ja kohvi menüüd.

Mina võtsin Suzentte nimelise. Mis see siis oli - leegitatud pannkogid koorejäätisega. Ja need valmistati laua juures. Kõiksepealt pannile läks umbes 3 sp pruuni suhkrut, siis 40 g võid, siis pandi sinna need kaks ülepannikooki. Seejärel sorts ruumi, mis sai tule peale gaasileegist, nüüd pigistati peale pool mandariini ja keerutati pannil. Natuke hiljem lisati veel mingit alkoholi, tuleb uurida, mis see oli ja leegitati taas. Lõpetuseks läks veeb 1,5 mandariini ja pool limet.

Kohviks võtsin Iiri kohvi, mis kah valmistati laua juures ja ka siin viski pandi põlema ja siis kohv ja vahukoor. Lõpuks törts Kahlut.

Pärast arve maksmist saime veel neli väga head shokolaadi. Kui söömast tulime, oli hakanud sadama, õnneks suurema osa teest saime kõndida kaetud teed mööda. Nüüd magama, Mikko juba nohiseb.