kolmapäev, 27. mai 2009

Viimeisen lomapaivan mietteita...

Viime paivina olen ruvenut herailee aikaisin, viimeistaan kuudelta. En enaa yrita menna aamu-uinnille mereen, ei see kumminkiin niin hyviin onnistu ja kun heti parvekeelta voi astua altaaseen, niin olen tyytynyt siihen vaihtoehtoon. Eilinen paiva satoi melkein koko paiva, jossain kolmesta oli tauko ja paatin menna keskustaan, pahaksi onneksi just bussi meni ja jouduin odoteleemaan seuraava puolisen tuntia, Kyyti oli halpaa ainoastaan 30 raha, pahaksi onnekseni en tiennyt etta myos taalla viimeinen bussi takaisin tuli ennen kuuta ja mina ressukka jain siita. Niinpa oltiin vahan kuin heitteilla. Loysin oikean tien mista liikenne tanne pain tulee, mutta kun niita takseja tartee, ei niita siten ole missaan. Lopult laksin yhen 7/11 kaupan edesta kysymaan, mista voisi sellaisen saada ja nuori nainen autoi minua niin, etta halutti yhen mieheensa kaverin minua viemaan. Maksamaan matka tuli 500 raha, mutta hyviin takaisin sain ja olin ihaan tyytyvainen. Kun tulin hotellin alkoi taas ihan kaatamalla sataaa. En viitinytkaan ennaa menna syomaan tai muuta sellaista.

Nyt on ihaan kuiva ja kuuden paikkeilla aurinkokiin paistoi, nyt on pikkaisen pilvessa. Kai meneen rantaan, huomenna kun se ei enaa onnistukaan ;). Ja illalla sitten pakkamaan, pitaa viela selvitta monelta on nouto. Onhan taalla kiva ollult, mutta ei laheskaan niin kiva kuin Samuilla. Siella tykkaisin ihaan tosiaan olla. Margus just sanoi etta Suomessakin on nyt ihaan kivat ilmat. Jatketaan kesa siella ja ollaan jo ihaanasti ruskettunut, katteksi toisille.

Kommentaare ei ole: