teisipäev, 5. mai 2009

Nädala pärast peaks hakkama pakkima kohvrit ...

Mees ilmselt on natuke segaduses kui ma veel eriti asju esile ei korja ja kaasavõetavate asjade nimekirja ei tee. Tegelikult on sees selline võbelev tunne küll. Mõtteid siia ja sinna liigub ja hotelli kohta olen lugenud kõik, mis netist vaid kätte saab. Ühel õhtul sain sellise naljaka mõtte. Kuna minu reisibilanss on olnud tavaliselt viletsapoolne, siis pole ma kunagu eriti heas hotellis olnud. Kõikse parem oli 2000 Keenias, aga siis ma ju sain üle 50 % odavama hinna. Ekskursioonidel käies korjatakse rahvast igalt poolt ja eks on heidetud pilke ka siis neile kallimatele. Mõtlesin siis, et kui kohapeal läheks üheks ööpäevaks kuskile tõeliselt lux hotelli, näiteks oma sünnipäeva päeval, ega see üks ööpäev nüüd nii hullusti maksa. Naudiks luksusest ja lõõgastuks mõnes spas.

Täna sain siis ka suurema osa lilleseemnetest maha ja külvasin samblahävitaja ja lubja maha. Öösel peaks vihma tulema, siis saavad kasvama. Homseks panin herned likku, saavad siis kah maha. Pole mul siin olles veel kunagi nii vara peenrad tehtud olnud. Loodame et siis kui ära olen ei tule öökülmasid. Sel aastal panin maha kah uue taime Stevia, näib kas läheb kasvama.

Kommentaare ei ole: