pühapäev, 8. jaanuar 2006

Täna see siis hakkas jälle pihta....

.... soome keeles öeldes "kurinpalautus". Hommikune kaal 82,3 kg ja taas kord hakkame minema allapoole. Seekord ei ole mingit konkreetset eesmärkki nagu mingi reis või suvevormi saavutamine. Iseenesest ei sea isegi konkreetset aega või kaalu. Muidugi vähemalt 75 ja siis hakkame mõtlema milleks võimeline olen. Homme on taas ka vist esimene hispaania keele tund pika vaheaja järel.

Ja sokikudumise olen lõpetanud seks korraks. Lõng ka lõppes, tegelikult tuli 20 cm puudu, tuli siis viimasele sokile valge tups varbaotsa. Kokku kudusin siis 14 paari, neis ühed nats tillemad kui teised. Lõnga läks 1600 grammi pluss värvilised aga neist ei ole pidanud arvet. Pean nentima, et kudumine on väga kena närve rahustav tegevus. Kerge katkestada ja jälle jätkata, ei vii ruumi ega ole isegi eriti kallis. Aega muidugi kulus, aga noh oli see parem kui tühi teleka vaatamine. Ja ma nautisin tegemisest ja eriti kinkimisest. Viimased on veel kodus. Ei tea kas viin ise kohale, või kutsun saaja endale külla, posti nüüd küll ei pane, siis oleks olnud targem juba enne reisi see teha.

Järgmised projektid ei ole veel otsustanud. Mikko tahaks kaks korda päevas hakata kepikõnnil käima ja peaks leidma aega ka jõusaali ja ujule jaoks. Ja muidugi Marguse matemaatika ja minu hispaania keele sõnad. Ja muidugi midagi tuleks ette võtta ka reisivideodega.

Kui nüüd lisaks kõigele saaks töökoha siis jääks kõik täitetoimetamised ära. Sinna ma nüüd küll sihin, näis kuidas läheb. Mingil ajal tuleks käia ka Eestis.

Kommentaare ei ole: