kolmapäev, 9. juuni 2021

Minu köök...

 ... kui köök on sinu vajadustele mõeldes organiseeritud ja ehitatud, on ka hea valmistada toitu. Eestis elades olid köögid sisseehitatud ja muuta tegelikult ei saanud palju. Siiski oli üks asi, mis ilmselt erines minu tuttavate köökidest, nimelt minul oli mõlemas korteris, nii Välja tn ühetoalises kui ka Õismäe kolmetoalises, mõlemas köögis, tugitool. Nimelt olen mina inimene, kes tunneb end hästi köögis, mitte elutoas.  

Siin Soomes, kus elame oma majas, on muidugi hoopis teised tingimused. Õnneks on minul ka selline mõnus mees, kes on võtnud arvesse minu arvamust ja ehitanud köögid selliseks, mis minule meeldisid. Esimese köögimööbli ta koguni ise ehitas, hiljem kui resursid suuremad tellisime mööbli juba mujalt ja meile jäi monteerimise rõõm. Tasapisi on muidugi ka köögi masinad muutunud. Ahjud ja muud ehitatud mööblisse. 

Nüüd kui kolin alt korruselt üles, oli vaja ka kasutamata tehnika üle vaadata. Omal ajal kui vahetasin välja kahe osalise kraanikausi, otsisin kaua meeldivat ja valisin lõpuks välja ühe, millel oli ka ilus nimi - Caribien

Siin see mu kaunitar on

Kommentaare ei ole: