neljapäev, 14. aprill 2005

Reisiväsimus ja muu selline

Olen kuulnud mitmeid teoriaid reisimise väsittavusest oma ajavöötmest ita või läääne poole ja kuidas need mõjuvad. Ühe teoria järgi 2 tundi vastab ühte päeva toipumiseks. Omad kogemused on sellised, et reisi milles suunas tahes, uude kohta saabumisel ei ole väsimust ollagi aga koju tulles on alatti tegemist tulid kust tahes. Olengi hakanud pidama seda enam hea puhkuse väsimuseks. On ju tõsi, et pärast puhkst on alati pagana raske keskenduda tööle ja oleks nagu vaja mõnda aega kerget laskumist tõelisusse, sellist nädal aega poole pingega töötamist.
Kuna minu töö lõppes just puhkusega, siis juba esmaspäeval magasin õndsasti poole kaheteistkümneni, mis muul tingimusel on ennekuulmatu minu juhul ja siis läkski kiireks. Jõudsin hästi bussi peale ja marsisin pruuni ja õnnelikuna endisesse töökohta. Peab ütlema, et mu töökaaslased olid päris pingsalt lugenud blogi ja elanud kaasa minu ettevõtmistele, ja ma olin tõesti päris meelitatud. Selline soe tunne tuli. Sain asjad ühelepoole, käisin söömas ja jätkasin tööbyroosse. Sel korral ei antud poolt aastat, kuna tuleb enne täis 5oo töötu päeva, niisiis 15 juunil astume läbi sealt ja nõuame tööd.
Kuna mu mobiil oli just Frankfuldi lennujaamas avaldanud esimesi väsimuse tundemärkke, saatis teate, et kaart on rikkis ja peale paari helistamist soomes lõpetas kaart toimimise, nagu alati eritti ebasoodsal ajal, õnneks mobiil oli korras ja paar päeva kasutasin siis Mikko mobiili kaarti. Astusin siis selle pärast sisse ka sonera büroosse ja tõesti teenindusvalmis ja kena noormees vahetas selle välja, mainides et vana oli roostes. Kus ta küll niiskust sai, ei tea. Nüüd siis toimib jälle.
Eile õhtuni tuuppisime siis Margusega sõnu pähe ja täna on tal koe. Näib kas sai selgeks. Nagu aru sain, ei ole noormees vahepealse 2 nädala jooksul eriti pingsalt oma tähelepanu õppimisele pööranud.
Kodustel läks mu puhkuseajal nagu ikka. Mikkol oli enamus tööpäevi täis põrgulikku pohmelli ja kodus natuke lõbusamat tripsutamist. Ema pidas hoolt kassist, Margus käis koolis ja muul ajal kas luges jutukaid või oli arvuti kimbus. Urmasel varastati ka ta teine auto ära, kuigi oli rooli lukk ja see rauast kang roolis kinni. Politsei juhuslikult pööras tähelepanu kummalisele sõidule paar päeva hiljem ja hakkas jälitama, varas tegi vale arvestuse ja sõitis kahe posti vahele, kust ei saanud läbi ja kui politsei seda kinni tuli võtma, hammustas politseid. Juhtum oli koguni kohalikus hommikulehes kirjas. Auto vajas siis natuke remonti, aga säilus sõidukorras.

Pisitasa hakkavad reisimuljed ka kristalliseeruma ja ma arvan, et seal kirjutatu teksi käin nüüd veelkord läbi, korrigeerin äöü ja lisan pildimaterjali. Ja siis peab ütlema, et see ussiviin oli tõesti väga kummalise mõjuga, aga sellest hiljem. Oleks teadnud, oleks jätnud ostmata.

Kommentaare ei ole: