esmaspäev, 12. november 2018

Sehän on hauskaa, ehk maakeeli tõlgituna "see on täitsa lõbus"

Peaaegu olen taas leidnud blogimise ja piltidega mängimise lõbu. Kui Fb saad saata võetud fotod kõikidele, aga teksti ju keegi eriti ei jaksa lugeda, siis võttis laiskus maad ja ei viitsinudki eriti midagi kirjutada, ehk blogi pidamine jäi unarusse. Kuskilt on tulnud taas kummalist energiat ja tahtmist kõige sellega lõbutseda. Lisaks leidsin, et ega ma ka Fb ei ole kajastanud ei oma elu, mõtteid ega nauditud reise.

Ühel päeval avastasin, et see üritus, mille kaudu olin tellinud endale fotoraamatuid reisidest ja mis paar aastat tagasi kolis Soomest Inglismaale, on hakanud saatma üsna tõsiselt võetavaid pakkumisi. Seega võttes arvesse valuta suhtelist soodsat kurssi, tellisin täna neilt 160 leheküljelise fotoraamatu, maksis 46 naela ja  mille valmis tegemiseks on kogunisti kogu kuu aega.

Teemaks tuleb meie reis novembris 2016 Lõuna-Aafrika Vabariikki Õnneks olin mingil ajal fotod sealt juba valmis vaadanud, kolm päeval käsitlesin neid adobe photoshop elements 19:s ja laadisin teenuse pakkuja lehele. Nüüd pole muud kui pildid raamatusse, sobivad tekstid ja lehekülje kujundus paikka ja varsti saan kena fotoraamatu koju.

Ilmselt võtan kätte ja kajastan seda reisi ka siin, ma tõesti ei tea, miks ma omal ajal ei ole seda teinud. Viimane märge oli sellest, et reisile minnakse.



Kommentaare ei ole: