teisipäev, 13. november 2018

Varuosad inimesele.

Ulmekatest oleme lugenud, et tulevikus kui inimesed kauem elavad, hakatakse vahetama välja ärakulunud ja kõlbmatuks muutunud organeid. Muidugi kõiksugu uuringuid tehakse, aga momendi väljavaade tava inimesele on ausalt öeldes nigel.

Jumal tänatud endal jalad, käed toimivad, thyh, thyh, thyh üle vasaku õla. Aga silmad ei näe, kõrvad ei kuule ja hambaidki on jäänud väheks. Tegelikut prillidega olen olnud täiesti rahul, nad isegi teevad mind kuidagi huvitavamaks või nii mina arvan.

Head kuulmisaparaati oleks vaja, need mis neli aastat tagasi sain, olid viletsad kohale panna, panid pea valutama ja mulle tundus, et neist eriti abi kah ei olnud. Nii siis juhtus, et paar kuud üritasin end nendega harjutada ja loobusin.Probleem ongi ju selles, et tuleks minna ja need ümber kaliibrida.

Proteesid suhu sain kuskil seitse, kaheksa aastat tagasi. Peaaegu sama  lugu, proovisin neid kanda, aga suu läks valusaks ja kui palju ma neid ka ei käinud hambaarsti juures sätitamas, paremaks ei saanud. Lõpuks kasutasin vaid välja minnes ja mitte isegi siis alati.

Sellel suvel otsustasin proovida teha uued Eestis. Kallis lõbu, tulemus: noh ülemisi ma ju kannan, aga ega nad väga head ei ole, alumistega on nii ja na. Üle päeva on täiesti talutav.

Kuskilt lugesin, et tulemusi on saadud oma hamba kasvatamisega suhu. Kardan, et minu silmad seda ei näe, aga tore mõte.

Igasuguseid visioone muidugi on tuleviku inimesest 

 Selle pildi panin pihta Õhtulehest

Kommentaare ei ole: