pühapäev, 11. november 2018

Kruis lõppes 6. peatuspunktis - Singapuris

Singapur on väga paeluv linn.Olen nüüdseks käinud seal mitmeid kordi ja tundub kui ikka avastaks midagi muud. Sel korral uudseks olid Sentosa saare lõbustuspark

Sinna viis köisraudtee

...ja läbi maja... 






Pärast lõbustusparkki läksime Marina Bay Sands, sellesse kuulsasse hotelli, mis meenutab laeva ja on tihti Singapuri tähiseks, sellega tutvuma ja sinna üles imeilusaid linna vaateid imetlema ja loomulikult sealsesse baari jooma seda kuulsat Singapore Sling kokteili jooma








 Viimane ekskursiooni peatuskoht oli Gardens by the Bay. Ma olin seal aias käinud meie eelmisel Singapuri külaskäigul, aga siis me kuulasime õhtul muusika ja värvide mängu "puudel". Sel korral läksime nendesse kahte super suurde kasvuhoonesse Flower Domeen ja Cloud Forestiin














Minu arust on see nii võimas koht, et seal võiks veeta kogu päeva ja ikka oleks vähe.  Muidugi käisime me ka Merlion pargis seda lõvi vaatamas,


Kõndisime parkides ja sildadel



 Tutvusime teatrite ja muuseumide rajooniga


Käisime ära Buddha templis ja hiinalinnas.




Laeval oli muidugi viimase õhtu pidulik lõpetamine, õhtul pakkisime kohvrid ja jätsime ukse taha, viimase päeva esimese poole veetsime päeva hotellis. Siis sooritasime ümberpakkimise lennu jaoks, kolasime suures marketis, siiski olin nii väsinud juba, et lähedal olevasse randa ei hakanud minema.








Kommentaare ei ole: