laupäev, 9. aprill 2016

Hiir




”Okay, Houston, we've had a problem here.", umbes sellise jutuga tuli noor mees täna hommikul meile üles. Probleem ise oli 7 cm, koos sabaga 15 ja vudis all korrusel ringi. Koer vaatas ja ei osanud mingit seisukohta võtta. Nojah, ega ta kass olnud. Mina pragmaatilise inimesena oleks lahendanud asja hiirelõksuga, aga noored ei tahtnud sellest midagi kuulda. Juustutükikestega meelitasid nad ta aurukapi alt välja ja ilmselt leidis ta tee ka esikust välja, sealt kust oli tulnud. Arvatav auk pandi kinni. See oli nende lahendus. Lambad terved, hundid söönud. Aga hiir on ju ikkagi majas. Pealegi võib neid olla rohkemgi veel. 

Ostsime siiski kaks hiirelõksu ja panime need keldrisse üles. Ma saan aru kui hiired tulevad majja sügisel, aga nüüd neil ju palju söömist igal pool. Siiski ühe seletuse saime, aasta tagasi olime söötnud linde ja oravaid seemnete ja rasvapallidega. Kui kolisime taas üles,ei hakanud lindude söögikohta üles panema ja mingi kogus jäi sööki keldrisse. See ilmselt meelitaski närilise kohale. Pealegi kui majas pole enam 6 - 7 aastat kassi. 

Ega mul kasside vastu midagi ole. Iseenesest olengi rohkem kassi-inimene. Mulle meeldib kassi iseseisvus. Olen ise ka selline. Vastu räägib kaks asja. 
Esiteks - me oleme viimasel ajal palju liikvel ja kes siis loomast hoolitseb.
Teiseks - ebausklik nagu olen, kass elab ju 15 + aastat, kaks eelmist kassi on aasta pärast surma kaasa viinud oma emanda, no ma veel nagu ei ole valmis . 

1 kommentaar:

Elviina ütles ...

Oleme saanud juba kolm hiirt kinni, ehk majas on tõesti probleem