pühapäev, 13. oktoober 2013

... you are a good man ...

... ütlesin ma täna öösel unes USA presidendile. Asi on tõsine, mul hakkab vist tulema peale reisipalavik kui juba undki näen inglise keeles. Igatahes sain täna tehtud kaks tüütut kuid vajalikku tööd. Kõik suvised kardinad, nii seest kui väljast on pestud ja triigitud ning muu mäe kõrgune pesu hunnik on pesurulli alt läbi lastud.

Ma tean, väga paljud mu tuttavad on ammu lõpetanud triikimise,  aga mulle see ei sobi, pealegi olen lugenud, et triikimata või rullimata pesu läheb kergemini mustaks, sellest ma ei räägigi, et ta viib kapis rohkem ruumi ja ei ole nii kena ka vaadata, rääkimata sellest, et ei ole mugav ka kasutada. Aga see sellest.

Tõsisemalt peaks hakkama mõtlema pakkimise peale, noh esialgu vähemalt teha nimekiri. Eks ma muidugi natuke pabistan kah, minnes küll ei ole eriti pikad need lennud. Tagasi tulles siis muidugi on maratonlend San Franciscost - Tallinnasse. Lennuki vahetus New Yorkis ja Helsingis.

Muide see reis millele me nüüd läheme on Germalo Reiside Ameerika Ühendriigid

Kommentaare ei ole: