teisipäev, 28. mai 2013

22.mai saabusime Pariisi

Kell 9:00 jätsime laeva, pakkisime end bussi ja sõitsime hotelli, selleks oli Hotel Mercure Terminus Nord. Põhja raudteejaama vastas. Hotellis olime kaks ööd. Kohe kui olime kohvrid ära andnud, läksime ekskursioonile. Algul jõelaevaga sõitma ja pärast seda üritasime tutvuda Jumalaema kirikuga, aga ei õnnestunud. Kogu rühm polnud veel sissegi saanud kui kuppatati kõik välja, tont teab mis seal oli. Just enne olid politseinikud välja vedanud pool alasti naise. Kuna nagu nii midagi muud kavas ei olnudki, siis tulime tagasi.

Giid oli kah vist meist väsinud. Pariisis oli meil kavas 2 hommikusööki ja viimasel õhtul grupi pidulik lahkumis õhtusöök. Meil Mikkoga ootas õhtul ees kabaree Lido, aga enne mõtlesime siiski käia hotelli kõrval midagi söömas. Mina võtsin sibula supi ja midagi nii head ei ole küll saanud.

Giidiga olin enne vestelnud kuidas jõuda Lidoni, aga ikka läks natuke nihu. Algul meie metroo piletid ei kõlvanud, ja oligi nii -  oli vaja osta uued, sellised rongile sobivad. Siis tulime kaks peatust liiga vara maha. Vehkisime marssida nii, et pea auras. Õigeks ajaks jõudsime siiski kohale.

Ma olin võtnud kõikse kallima menüü, tagamõttega, et siis saan ka paremad vaatamise kohad. Nii ka oli. Toit oli hea, programm huvitav, siiski mulle meeldis too Moulin Ruege rohkem. Mis ei meeldinud oli see, et kui seal saalis pildistaja, kes tõesti tegi häid pilte, siis iga pilt maksis 20 eurot, lisaks programmi reklaanileht oli 16 euri. Hirmsad kaanid.











Kommentaare ei ole: