esmaspäev, 27. aprill 2009

Suvest ei oska tõesti midagi arvata, aga ....

... täna oli soe ja kena ilm. Hommikul käisime teisel pool linna kaubandust uurimas. Mees tahtis meie grilli uue resti osta, vana on tapvalt roostes. Mina siis läksin lihtsalt kaasa ja juhtus nii, et sai ostetud 40 kg lupja, meil on sammal vallanud muru. Väetist ja seemneid ja mõned lilleistikud kah. Ühest poest sain natuke suurema keedupoti ja wokipanni.

Selle remondi käigus meil vahetati välja pliit. Nüüdne on induktsioonpliit ja see põrguline vajas ju minu poti/panni varude täieliku väljavahetamise. Ma ei tea kuidas teised, aga ma eriti vaimustuses ei ole oma uuest pliidist. Jah ta soojeneb kiiresti ja temperatuuri on kerge muuta. Aga kas on asi pannides või pliidi margis, pannkoogid jäid selliseks heledaks ja pruunistada on omaette kunst. Tundub, nagu ei soojeneks see vajalikul määral. Teisalt ega need pruuniks põletatud toidud ju tervislikud pole. Aga on selline tunne, et sul on super auto, mille kiirendus on sekundi murdosaga 100:s ja kiiremini enam ei kulgegi. Saate vast aru mida mõtlen.

Kummalisi unenägusid näen ma kah. Näiteks täna. Nägin und, et avaldasin oma seaduslikule mehele armastust, tule taevas appi, ligi 20 aastat abielus ja näen selliseid jaburdusi. Mida see kõik võib veel tähendada. Ma tean, et kui unenäos esineb keegi noor seksikas võhivõõras mees, on kindlustatud kergemat või raskemat tüüpi haigestumine, aga oma mees?

Järves on veel üks rand jääkatte all, aga rannas kohtab üksikuid sinililli ja nägin ka mõned ülased ära.

Kommentaare ei ole: