laupäev, 23. august 2008

Minu ponnistused hispaania keele õpingutes

Kõige kergem oli jälgida iga päev hispaania sarja "Serranon perhe", see lõppes nüüd natukeseks ära. Eestis käies ostsin õpiku ja CD, aga selle järgi iseseisvalt õppimine tundus natuke raske, laisk mina :(, internetist leidsin kursuse, kus lähenetakse natuke teist moodi ja esimesed 4 tundi tegin ära. On mul siin kapi uksel ka tähtsamad sõnad nendest, et ikka mööda minnes pilk sinna eksib ja vast siis nagu kulub meelde :). Leidsin, et üks neti sõnaraamatutest on täiustunud ja seal on tõlge hispaania - soome, enne oli ainult minule tuntumatest keeltest vene ja ingliskeel. Koguni võib kuulata kuidas originaal keeles lauseid hääldatakse. See on siis siin

Varsti algavad ilmselt taas kursused, tuleb vist siis taas minna, saab taas inimestega suhelda. Täna lihtsalt huvi pärast läksin Serrano pere hispaania keelsele kodukale ja natuke tõlke abi kasutades lugesin kahe järgmisel kevadel tuleva osa kokkuvõtted ja olin natuke üllatunud. Täiesti võimalik. Tea kas natuke on mu keeleõpingud vilja kandnud.

Millal tuleb selline hea asi, et ise sinna maale lähen, ja jaaa, ei tea. Vaja veel nädalake oodata, milline tuleb vastus intervjuust. Oh võtaks nad ometi mind tööle, saaks paugupealt mitmed probleemid lahendatud.

Kommentaare ei ole: