kolmapäev, 5. detsember 2007

Viimane öö kodus ...

Peaaegu kõik asjad on tehtud, kaasavõetavate asjade nimekiri mitu korda üle vaadatud. Täna siiski kohvritesse ei hakanud kraami laduma, eks homme kogu päev aega. On selline perroonil rongi ootamise tunne. Veel nagu ei liigu, aga ei ole ka enam siin. Ootus. Pisike võbin hinges. Tunne et midagi olulist ununeb tegemata.

Läheme autoga lennujaama, seega minu osa valmistustest lõppeb sellega kui kohvrid on pagasis. Sellest pagasist tuli meelde kuidas 10 aastat tagasi kui olin tööl naaberlinnas ja me valmistusime minema Moskvasse bussiga Soome näitusele, siis mees viis mind raudteejaama parkimisplatsile ja sealt tulid teised vastu ja laeti minu kohvrid teise autosse. Orivedel kust toimus start oli mul suuremaks mureks näituse kraami bussi laadimisega ja juhtus nii, et see kohver kus oli toidu jutud ja mõned üsna olulised asjad jäigi sinna teise auto pagasi ja ei saanud kaasa. Teadagi läksid nad hapnema ja oli üsna suur jama. Homme tuleb siis vaadata et Helsinki Vantaa lennujaama parkimisplatsile ei jääks ühtki olulist asja. Muidugi talveriided jäävad siia.

Seega head reisi minule ja ma tulen kindlasti nautima neid kahte nädalat. Maksimaalselt.

Kommentaare ei ole: