laupäev, 21. november 2009

Mõned reeded on palju hullemad kui teised...

... vaatasin just järele, et eelmine tõsine atakk oli mai algul ja kah reedel. Istusin siis taas ja vaatasin telekast Georg Otsast dokumentaal filmi ja tundsin, et kuidagi nagu iiveldab. Mõtlesin, et paha asend või sedasi. Jõin igaks juhuks klaasi vett ja jätkasin vaatamist. Kui siis saade lõppes, oli mul selge, et asi on tõsine. Taas on tulemas see iiveldus haigus. Võtsin tableti, aga nagu hiljem selgus, natuke hilja. Siiski lootsin, et läheb üle või jääb tulemata.

Ei läinud üle ja nii veetsin siis selle öö mitte haiglas vaid köögis. Nüüd ma teadsin, mis on tulemas. Selles suhtes hirmu ei olnud. Ja muidugi toimus seedetrakti täielik tühjendus. Kartsin liigset kuivamist ja jõin aga usinasti vett. Sees ei püsinud, aga eks ta natuke ikka aitas. Pilt läks rullima vastu hommikut, aga siis oli juba raskem iiveldus üle. Kell kaheksa hommikul kui mees kööki tuli, oli kõik möödas. Jäi vaid nii nõrk tunne. Siiski käisime laupäeva ostud tegemas. Eriti midagi sisse ei lähe. Joon siis meega teed. Ja võtan lõunasöögiks koodujuustu.

Panin ka tähele, et kätele on taas ilmunud kerge lööve. See sühelev, mis vallutas mu käed pärast eelmise aasta seiklusrohket Eestis käiku. Tuli selline mõte, äkki kõik minu vaevad on pärit stressist ja üleelamistest. Hirmust ja ärevusest. Järsku minu keha on hakanud reageerima sellist moodi.

2 kommentaari:

yrt ütles ...

Väga tuttav tõbi, mida olen ka enamasti seostanud stressiga, kui see peale tuleb. Mind külastab see haigus paar korda aastas, on alanud ka lausa keset ööd une pealt ja enamasti kestab terve nädal. Mu perearst ütles, et on probleem keskkõrvaga ja ravi polegi. Mida Soome arstid sellele diagnoosiks panevad?

Elviina's blog ütles ...

Nad pakuvad kas keskkõrva või kaelapiirkonna verevarustuse puudulikust. Selle keskkõrva diagnoosimine pidi olema keeruline ja nii kaua kui seda pole olnud liiga tihti nad ei vaevu ja pealegi eks kõiksugu analüüsid maksavad.

Aga muide see peaks olema ravitav, vähemalt kui see oli mais siis uurisin ja mulle jäi selline mulje, et sellest saab lahti.