kolmapäev, 29. august 2007

Raamat päevas...

Esmaspäeva õhtul ma mõtlesin kuuldavalt, et homme on Marguse sünnipäev, aga midagi olulist oli veel, kuidas ka ajusid ei pingutanud, ei mõelnud välja, kuni Mikko tuletas meelde, et me pidime ju ta õele külla minema. Vaat selline see mälu siis on. Ise lepin kokku ja puha ja kustutan siis täielikult mälust. Nii me siis seadsime auto rattad põhja poole ja vurasime Orivedelle. 97 ja98 aastal käisin seal tööl. Enne minekut veel uurisin mehelt järele, et kas tuleme õhtul tagasi või jääme sinna ja tema otsus oli - tuleme tagasi. Seega võtsin kaasa ainult ühe valge veini. Tulime siis suure vihmasajuga kohale ja esimese 10 minutiga selgus, et me siiski jääme ööseks sinna. Noh räägi nüüd neid mehi. Nüüd siis oli vaja minna kohalikku viinapoodi - kodus keldris 4 riiulit kõiksugu kraami täis. Kasutasin siis juhust ja põikasin kohalikku kaltsukauplusse - oli mul ju öösärki vaja. Õhtu oli kena, Mikko pidas madalat profiili ja tinistas oma pooliku kella 6- 11:ni. Mina nende jutusse palju vahele ei seganud, silitasin nende suurt kassi ja vaatasin telekat.

Õhtul Eila andis mulle lugeda huvitava raamatu, täna hommikul kui teised veel magasid hakkasin lugema, kodus jätkasin ja just äsja lõpetasin. Raamat oli araabia naiste elust. Väga hästi kirjutatud ja kuna üks mu hea tuttav siin oli sõbrustanud 8 aastat araablasega siis oli see lugu omamoodi mõistetavam. Aga raamatust rohkem teises blogis

Kommentaare ei ole: