laupäev, 5. november 2005

Kuigi ...........

........ tööd pole veel leidnud ja majanduslikud ressurssid vähenevad hiiglama kiiresti, on alles see kõige suurem vara - Tervis. Sülitasin kolm korda üle vasaku õla. Nimelt käisin eile selle aasta diabeetes uuringutel ja analüüsid olid igati normaalsed. Kui siis küsisin arstilt, kas varsti saan jätta ära ka tabletid, naeratas ta ja ütles, et ei sinnapoolegi, aga nende ravimitega haigus püsib stabiilsena ja kui ka edaspidi pean endast hoolt, pole midagi karta. Nii et, saba lipuna püsti, kõht sisse, rind ette, marss edasi. Ainuke mis mõnikord kõigub on meel. Kuskil varemgi olen maininud, et mõtted on need,
mis haiget teevad ja ülearuseid jõuvarusid kulutavad.

Täna sain postist ka viimase töökoha tõendi, läksin siis seda kohe ka tööbüroosse viima. Meilt linna on selline poole tunni bussisõit. Just sobilik kõiksugusteks mõttemonoloogideks. Täna siis mõtlesin sellest, et minu loomuses on midagi Tootsilikku. Ka mina tean väga palju asju sinna poole, aga raudne professionaal pole peaaegu üheski. Siiski, kuni selle ajani kui tulin siia, pidasin end ökonomistiks ja olin täitsa rahul nende oskustega mis mul olid. Siin olen küll hakkama saanud, aga ma ise tean, et see on minult vajanud tihti olulisi pingutusi. Kes ma siis kõik olen olnud: majandusosakonna töötaja, sekretär nii, teist ja kolmat moodi, programmeerija, pesulao töötaja ja isegi Õpetaja. Mina, kes kogu kooli ajal ei saanud eesti keeles muid kui keskpäraseid kolmesid ja minu ainuke neli oli siis kui pühitsesime minu 16 sünnipäeva ja kulistasime 9 tüdruku peale pudeli kodu veini, siis ilmselt loovus oli kõrgpunktis ja kirjand tuli hea. Siit edasi mõeldes, iga päev teen süüa ja tea kas hirmust või millest, pere on ka kiitnud, aga ma ei ole professionaal. Põhimõtteliselt käsitööd teen ja mõned asjad tulevad ka üsna head, aga ainult mõned. Olen huvitatud pildistamisest ja videost, aga sama lugu. Rääkimata mu kirjutustest, need on nüüd rohkem enda välja elamiseks ja kui siin pole inimest, kellele kõik südamelt ära rääkida, siis aseainena käib ka blogi. Head lugemist. Mu tuttavad, palun jätke mulle tervisi.

Kommentaare ei ole: