esmaspäev, 7. november 2005

Horoskoop ;)

Energian suuntaaminen sinulle vääriin asioihin ei onnistu sitten niin millään, joten eikö olisi viisainta antaa vastuu tulevaisuudesta suurelle ja viisaalle elämälle. Katso kaikessa rauhassa, mitä elämä nyt sallii sinun tehdä ja tyydy siihen mukisematta. Näin toimien valmistat itsellesi timantein koristellun kultaisen valtaistuimen koko loppuelämäsi ajaksi. Tämä suuri totuus on vain muistettava joka päivä uudelleen.

Noh seda oli nüüd küll kiva lugeda. Ma siis olen Härg ja see on novembrikuu oma. Kui ma kogu oma elu oleksin järginud seda, oleks mu elu ilmselt olnud võib-olla vähem huvitav, aga kindlasti kergem ja sirgjoonelisem. Alati olen olnud totralt agar ja oma toimimisega asjad teinud keeruliseks ja kulutanud hirmsasti jõudu. Tagant järele on tulnud alati tõdeda, et oleks veel natuke kannatanud, olukord oleks iseenesest lahenenud. Ja seda kogu pika elu jooksul, paha, paha.

Muidu oli tänane päev selline asjade järjestamise ja liigse äraviskamise päev. Algas see sellest, et Mikko meelest esiku lükanduksed riidekapi ees ei kulgenud hästi. Need siis võeti maha ja kui siis oli suurepärane võimalus teha suurpuhastus, siis tarisin kõik riidepuudel ja riiulitel olevad asjad ära ja kuna seal oli ka endise tööandja kopeerimismasin, mis oli kolm aastat tagasi siia toodud paariks kuuks, siis otsustasin selle välja visata. Firma on ammu hingusel, mis ma siis sellest siin marineerin. Pagana raske kolakas oli. Ja siis selgus, et need tüütud pisi putukad, keda ma juba mitu nädalat olen tapnud olid sinna teinud oma pesa. Neid oli seal palju.

Kui siis olukord oli muutunud suurkoristuseks, käisin kriitiliselt läbi ka raamatud, konspektid, aastate jooksul kogutud ajakirjad. Leidsin viisteist aastat vanu kirju ja fotosid, neilt kes juba ammu siirdunud parematele jahimaadele. Kuus plastikaatkotti tuli äravisatud kraami, ja need olid alles paberikaubad. Kuna tuli kiire minna hispaaniakeele tundi jäi riidekraami sorteerimine homseks. Tuleks selles osas ka toimida otsustavamalt. Sest tüüpilise naisena ka minul on kapid kaltsusid täis ja ei ole midagi selga panna :).

Kommentaare ei ole: