laupäev, 21. detsember 2019

Kuule, kas sa oled purjus..

.. mida ****, miks sa nii arvad küsin mina vastu. No tavaliselt sa ju nii palju ja rõõmsalt ei vaterda. No muidugi olen ma rõõmus kui sain teada, et mul on koronaararteri haigus. Aga kenasti algstaadiumis. See on midagi, millega saab midagi ette võtta ja ka ise haiguse kulgu mõjutada. Mina juba kartsin tõega seda sõralist. 

Nüüd on pilt selge, kõige hullem on teadmatus, siis kardad lõpuks oma varju kah. Aga see südame asi, küll sellega saame hakkama. Pealegi kui kõige hullemini peakski minema, on lõpp kiire, ega ole vaja vinduda. 

Aga homme siis suundume lõuna poole üle lahe. Jagame kaltsuvaibad soovijatele ja valmistume pidu panema, täna tegin valmis viimase jõulu roa - sea kintsu. (Joulukinkku) Muide siin jõulu laulgi on selline - Porsaita äidin oomme kaikki jne.

2 kommentaari:

helle ütles ...

Imetlen, kui hästi Sa jõulutoite valmistad. Mina küll ei tea, et Eestis midagi jõuluspetsiifilst on, v.a verivorstid ja seapraad hapukapsastega.
Kauneid pühi ja head reisi!

Elviina's blog ütles ...

Suured tänud, kallid