esmaspäev, 21. jaanuar 2019

Uut moodi kirjaoskus...

Kuuskümmend aastat tagasi oli lihtne, õppisid tähed selgeks, lõid raamatu lahti ja lugesid, kannatlikuse ja rohke harjutamisega said ka ise oma mõtteid paberile. Võiks ju muidugi öelda, et need tähed tuleb nagunii selgeks saada, aga siis tuleb mängu arvuti, pikalt saab ju ka piltidega pihta, aga mitte kaua.

Mina oma sugulaste/sõprade silmis olen arvutitark. Tegelikult on asi suhteliselt viletsam. Võib-olla mingit moodi rohkem sellega olen toiminud, põhimõtteliselt teadsin varem kuidas osadest arvuti kokku panna, aga see oli paarkümmend aastat tagasi. Nüüd olen suisa hädas kui miski ei toimi nii kuidas peab.

Oli siin paar päeva tagasi probleem emaili lugemisega. Keegi idioot oli mu profiilile sisse murdnud ja saatnud mitu tuhat kirja kuhugi, aga loomulikult läks post umbe ja isegi ise ei saanud enam sisse. Ok, õnnestus end identifitseerida ja saada uued salasõnad, puhastada post prahist, pool päeva läks. Kahjuks jõudsin enne suure osa vedada kodu arvutile ja ei saanud enam vanu kirjugi lahti. Kõik oli umbes ja lootusetu.

Läksin uurima,  mida siis ikka teha, pealegi loen oma posti Windows Livega, paganad miks nad küll sellele enam tuge ei anna, mingil ajal tuleb ju kindlasti sellest loobuda. Nojah valida on kas tasuta Thunderbird või tasuline Outlook. Lõpude lõpuks arvuti uuesti käivitamine aitas üle ajutiselt probleemilt ja uus salasõna lõikas ära sissemurdja. Aga mulle mitte ei meeldi need asjad.

See millest siin olen natuke üritanud kirjutada asjaarmastaja vaatenurgast on mõned teinud koguni teaduslikke töid

Kommentaare ei ole: