pühapäev, 20. jaanuar 2019

Naljakas, üks onu üritas ujulas tutvust teha...

... eelmisel aastal käisin ujumas küll sügisel, aga pärast uut aastat ei saanud enam end samale lainele. Nüüd olin järjekindlam ja sain rühmadesse sisse. Teisipäeval ja neljapäeval. Kuidagi oli jõudu ja mõlemal korral pärast trenni jäin sinna ja tegin 10 ringi ehk 500 m ja olin nii rahul endaga. Üks naljakas ja miskipärast ebameeldiv lugu juhtus kah.

Mina siis ujun, mõtlen kõiksugu maailma asju, imetlen õues talve ja tunnen, nagu oleks kellelgi kaasujujal ruumi puudus, tuleb kohe suisa külge. Tõmban kõrvale ja onu alustab teemat "siin on märg ja soe". Mida kuradit, kui oleks kuiv ja külm, siis sumpaks ju lumehanges. Ei võtnud vedu ümisesin midagi arusaamatut. Natuke hiljem kui juba ununeski intsident, ujub keegi tagant peale, vabandab ja tahaks nagu midagi veel öelda, saadan vihase pilgu ja ei vasta. Ei jäta järele vabandab veel kord. Noh ega ma kurt ole. Lõikan vahele, et pole viga.

Sai siis 10 ringi läbi, otsustasin mullivanni minna ja kõik unustada. Ok, silmad kinni, naudin täiega kui äkki miski häirib. Vaatan, sama onu istub mu vastas, siis vallandus reaktsioon "võitle või põgene", valisin viimase ja läksin minema. Rohkem ma teda ei näinud.

Koju tulles mõtlesin, et miks see mind nii hirmsasti häiris. Näiteks kui suvel rannas keegi oleks tutvust teinud,  oleksin meelsasti vestelnud, aga ujula on hoopis midagi muud. Ma isegi ei oska seletada kuidas teistmoodi.



Kommentaare ei ole: