esmaspäev, 14. jaanuar 2019

Kolasin oma blogis...

... tegelikult läksin vaatama, mis elu oli eelmisel sea aastal, ehk 2007 Sattusin seal siis üsna tabavale iseloomustusele endast ja oma poistes:
  • Mina: "pahatihti teen seda, mida poleks vaja teha".
  • üks neist: "väga tihti ei tee seda, mida oleks vaja teha".
  • teine:  "aegajalt teeb seda, mida poleks vaja teha ja mõnikord ei tee seda, mida oleks vaja   teha"
  • kolmas: "teeb ainult neid jutte, mida on otsustanud teha". 
Aga muidu oli see aasta normaalne, vanem poeg tegi välja Egiptuse reisi, mehega käisime Taimaal.

1995 oli töö rohke aasta, hommikul olin õpetaja, õhtul õpilane,  ämm oli eelmisel aastal lahkunud meie keskelt, olid mured kuidas edasi, kust saab vahendid maja väljaostmiseks teistelt vendadelt, õelt, arendasin poliitikat, räägi igaühega eraldi ja otsi lahendusi. Kõik läks hästi

1983 ei mingit eriti meelde jäänud seiku, nooremast polnud aimugi, vanemad käisid koolis. Aijaa, nüüd meenus küll midagi. Siis oli ju 10 pulmaaastapäev ja mina pidin minema oma ülemuse asemel Saaremaale, oojaa, pidu ülemustega, mina siis veel nii nooruke. Huvitav oli, jalutuskäigud pangale päikese tõusu vaatama. Ette pean tegema teile pettumuse, kõik jäi ainult paari argliku suudluse tasemele.

1971 TPI kool ja suvel ehitusmalev, pagana huvitav aeg, malevas kord jäin maha kui teised läksid kuskile üritusele ja sinna tulid kuskilt teise maleva rühma rahvas ja viisid minu ja lipu ära. Mind siis rööviti ära koos lipuga. Olin seal rühmas vist koguni nädala, kuni mulle järele tuldi. Seal oli väga huvitav komandör, kui mul poleks selleks ajaks olnud oma poissi, kellest hiljem sai minu mees ja laste isa, oleks elu läinud hoopis teistele radadele. Milline oleks olnud paralleel tõelisus.

Kommentaare ei ole: