esmaspäev, 7. jaanuar 2019

Kuidas on muutunud perekondlike tähtpäevade tähistamine.




Minu viiekümnes
 No ennevanasti mäletan, et meil tähistati sünnipäevi kodus. Väljaspool kodu olid ainult pulmad ja matused. Kusjuures pulmadele valiti ikka natuke parem koht ja matusteks sobisid ka sööklad. Siiski sellele oli ka siis erandeid, mäletan onu 60 juubel oli kuskil Puurmani kandis mingi asutuse suvilas ja järgmisel päeval marsisime sealt ära kuskil põldude vahel, oli maru külm, ikkagi jaanuari algul. Siis oli ka paar juubelit Põltsamaa jõe restos ja Adavere tuulikus. Hilisemal ajal olen käinud ka Põltsamaa lossis koguni paar korda.

Mina ise olen alati pidanud oma lähikondlaste ja enda sünnipäevi kodus. Meil ühe toa mööbli saab alati viia välja ja siis lauad organiseerida ustest, mis on pukkide peal. Suvel muidugi kergem, õuel ruumi kui palju. Kuidas ja kas oma 70.nda järjestan, pole veel aimugi.

Järgmisel kuul on kutsutud onupoja juubelile, Puurmanni lossi. Mõtlesin, et olen usin ja broneerisin sealt Puurmani Guesthouse, siiski täna sain teate,

"Tere, kuna meil ilmnes probleem küttesüsteemiga see tähendab, et külalistemaja ei lähe piisavalt soojaks. Kuniks probleem pole lahenenud me külalisi kahjuks vastu võtta ei saa. Puurmanis rohkem külalistemaju pole, lähim on Põltsamaa linn (20 km.)"

Mis teha, nüüd on broneering Põltsamaal. Tänud sünnipäevalapsele, tema organiseerib transpordi sinna ja tagasi. Tubli, Paul.

Selle härra juubelile läheme, ega ta eriti ei olegi muutunud nende 20 aastaga, aga mäletan too aasta kevad oli hiline ja nagu näha nende taga olev peenramaa on sügisese näoga, Paul, hea mees, kaevas järgmisel hommikul mul maa üles, suure töö tegi ära. Aitäh

Kommentaare ei ole: