neljapäev, 13. detsember 2018

Jetlag ja muud mured

Taisse lendab kümne tunniga ja ajavahe on viis tundi. Mina, kes põen kevadest ja sügisest kella keeramist, olen siiani tulnud reisidel kella keeramistega suhteliselt hästi toime. Seekord, kas nüüd magamata öö pärast või miskit muud, läks päevajärjestus täiesti sassi. Päeviti olin kolm päeva, nagu karu sügisel ja öösiti olin ärkvel nagu mingi pagana öökull.

Päeval võib ju magada, keegi ei keela, öiste ärkvelolemistega on omamoodi jama. Mida teha pimedas toas hääletult. Vahtida lakke ja oodata, et tuleks ometi hommik ja läheks kasvõi randa pidi kõndima. 

Mul on unetusega ennegi olnud probleeme. Kodus ma koguni järjestasin endale voodi kööki, noh nii vanemas eas on muidu ka mõistlik eraldi toas magada, võivad mõlemad norsata palju tahavad. Reisil tuleb selline luksus muidugi kalliks. 

Eile otsustasin kindlalt, et aitab, ei mingit päeval magamist. Alati kui vähegi uniseks jäin, sulpsasin basseini. Selle vesi on jahedavõitu ja uni kaob suure hirmuga. Tea, kas oli kasu sellest või sai kolme päevaga jetlagi väsimusest üle, aga eelmise öö magasin kohe seitsmeni välja. Siis ujukad selga ja kõnnile, meres vesi on nii soe, et ei mõju üldse karastavalt. Kahjuks sain jalatalla alla suure vesivilli, noh pole viga, homme on nagunii snorgeldus päev, saab päevakese paraneda. Eks plaastri pean nagunii panema.

Kommentaare ei ole: