laupäev, 1. detsember 2018

Arved ja nende maksmine....

Minu mees on eriti korrektne kõikide arvete maksmisel. Ta ei maksa mingil juhul varem, ega ka hiline kunagi. Ilmselt ta lihtsalt on korrektne inimene. Mina taas olen nii ja naa. Algklassideski kui meil oli tunnistusel sellised hinded kui, hoolsus, korralikkus ja käitumine, oli mul nende esimestega täis tegu, oli isegi veerandeid kui need olid sarvilised kahed. Käitumine oli küll alati viis, hea seegi. Suuremaks saades ja kui mõistust kah rohkem oli muutusid hinded kah natuke paremaks, aga paras tuisupea olen alati olnud.

Aga siis arvetest, kui varad plussis, maksan arved alati kohe kui need saan, aga vastupidisel juhul juhtub kõike, siiski ega ma neid kunagi pole maksmata jätnud ja ega ma nii hilineja kah ole, pole siiani pahandusi tulnud. Mõnikord on küll olukordi, kus tuleb kasutada enda soost väljarebimiseks enast  turjast tirides, ehk võtta krediiti, et maksta vanu ära. Siiski on üks arve, mida ma mitte kunagi hilinemisega ei maksa ja see on tulumaksu arve.

Meeles oli, et tähtaeg on esmaspäeval, otsisin kõikjalt ei ole. Läksin siis kontrollima ja leidsin makstud arvete lahtrist, miks see seal oli, mälupildis polnud maksmise hetke. Lõin lahti kõik internetipangad ja tulemus, ei ole makstud. Noh nüüd ma siis ootan esmaspäevani ja kui arvele laekub pins, siis ajame asja korda.

Kommentaare ei ole: