laupäev, 3. oktoober 2015

Õnnekilde püüdlemas :)


Kunagi ammu olin huvitatud kõiksugustest hingelisuse ja new age asjadest. Lugesin ja käisin paljudel kursustel. Üsna tihti lõõgastumiseks pidi end mõtlema paikka, kus olid olnud tõesti õnnelik. Kas neist juttudest oli abi, ilmselt oli.

Mõni aeg tagasi nägin une, kus mind valdas imeväärne kõike hõlmav ja kattev õnnelikkuse tunne. Ärgates ei meenunud, mis või miks see oli. Aga sinna tagasi oli soov pääseda.


Olen lugenud, et õnnest saad tõeliselt aru alles siis kui selle kaotad. Minu arust ei ole nii. Ei saa olla kaotus millegi tajumine, see on valu ja valutu olek ei ole õnn. Aga sellist kõike hõlmavat õnne tunnet ei tule vist eriti tihti. Mina mäletan valvel olekus vaid toda viimast.

Sellest on umbes poolteis aastat tagasi. Oli Barbadose reisi viimaseid päevi ja loomulikult mina rohkem vees kui kaldal. Ilm oli selline naljakas, sadas ja paistis päike.

 Taevas paistis topelt vikerkaar ja äkki tundsin, nagu oleks kogu mu sisemus kihisemas, nagu shampanja. Mul oli fotokas kaasas kuna olin just snorklamas ja tegin siis endast ka pilte. Neid vaadates ei näi kuskilt mingit õnnelisust vaid natuke, soomlast öeldes "vinksahtanut".

Ah et miks ma sellest kirjutan, noh viimasel ajal olen püüdnud pääseda nendesse hetkedesse, siis seal ja tundub tõesti, et suunurgad kerkivad ja midagi sooja tuleb nagu sisse. Igal juhul ma rahunen ja tunnen end mingil määral paremini. Samuti kui teha seda enne uinumist, tuleb uni kergemini.

Kommentaare ei ole: