pühapäev, 20. september 2015

Iguazu Falls - Power of Nature


Paari kuu pärast on mul võimalus oma ihusilmaga näha  Iguassu jõe (tõlkes Suur Vesi) koskesid. Need asuvad Brasiilia ja Argentiina piiril. Koosnevad 275 väiksemast ja suuremast joast, neist kõrgeim langeb 70 m kõrguselt. Lugesin et nad on ühed suuremad, Niagara ja Viktooria järel. Niagaral käisime eelmisel sügisel ja Viktooria omi läheme vaatama kui hästi läheb järgmisel sügisel.

Seekord lähen reisile üksi, mees ei tahtnud kuuldagi Lõuna Ameerikasse minekust. Mina olen sellest juba aasta võrra unistanud, unistused ei maksa midagi, aga nende realiseerimisega on asi juba raskem.

Kuskilt lugesin lugu unistuste täitumisest. Noormees läks targa juurde ja palus õpetust kuidas saaks oma soove täide viia. Noh tark vastas, et asi on selge, tuleb kõvasti tahta. Kui kõvasti, küsis nooruk. Tark käskis tuua suure pesukausi veega, surus siis nooruki pea vee alla ja hoidis nii kaua kuni teine oli peaaegu uppumas, siis ütles, et nii kõvasti kui hetk tagasi tahtsid saada sõõmu hapnikku tuleb tahta ka oma soovide täitumist.

Ma ka tahtsin, aga ilmselt mitte vajalikul määral. Käisin aga reisibüroo kodukal uurimas vaatamas kuni ühel päeval olid kohad läinud, Siis oli mul nii kohutavalt kahju, et ei saagi minna, kuigi hirmsasti tahtsin. Mul oli nii kahju, et lausa hingest võttis kinni. Kui paar päeva hiljem keegi oli oma reisi broneeringu ära öelnud, kukkusin tegutsema. Palusin lapsi ja meest, et nad aitaks mind ja saadaks reisile. Minu palvet võeti kuulda ja nii ma siis lähen.

Netist leidsin video sellest

http://youtu.be/7VnnU7Ks8G4

Reisi teostab Germalo ja see on 14 päeva Brasiilia Argentiina 


Lähetetty iPadista

Kommentaare ei ole: