laupäev, 19. jaanuar 2013

Laisk hommik

Teisipäev oli pühendatud reisile Soomest siia, seekordne lennufirma oma reisijaid eriti ei helitanud, viiepalli süsteemis toit oli 3 -, oma viga et valisin istumise kohaks 6. Rea, otse esimese klassi tagant, seal olid toidukandikud monteeritud istme sisse ja seetõttu mahtusin vaevu istuma, kümme tundi sellises oli nagu oleks kaks numbrit väiksemad kingad jalga surunud, ei lõbus. End mugavalt tundmiseks oleks eluskaal pidanud olema nii 25 kg väiksem :(. Muidugi tagasi sõidame samade kohtadega. Ma olen tegelikult paras koonerdaja mõnikord, siis kui tellisin reisi oleks saanud ju võtta ka eriti soodsalt esimese klassi kohad, aga ..., ei tulnud meeldegi. Jah koonerdamine ei ole kokkuhoid.

Kolmapäeval aklimateerusime, tutvusime kus, mis on. Käisime kuulamas giidi, kes andis näpinäiteid, kuidas siin olla, mida teha, kuhu minna. Pärast seda otsustasi minna tutvuma kohaliku spaaga. 40 euri, tund aega kaks näitsikut tegid tööd. Ma ei teadnudki kui palju mul kehas valusaid kohti on, juba peopesas leidis ta kümmekond. Pärast oli loomulikult jumalik olla

Neljapäeval käisime snorgeldamas ja sellest ma juba rääkisin. Reede võtsime rahulikult, tõsi peale lõunat olin taas masaasis, natuke oli kergem. Tänane päev kujuneb sarnaseks.

Välja on kujunenud rutiin, hommikul vara üles ja mööda randa kalpama, mõnest kohast saab ka vette, muide kõva sõna on sukeldamistossud ja Marguse kingitud vett pidavad sukad. Meres on korallid ja liiv on kaugel puudri koostisest, liivaterad teevad vägegi pikema jalutuskäigi piinarikkaks. Siis hommikurutiinid ja sööma.

Pudrud on siin lihtsalt võrratud. Ka kohv on eriti hea. Kuid muidu on valik nii ja naa, kui ei hakka midagi laitma. Loomulikult nelja tähe hotellile mitte tasemel.

Siis päikesekreemid peale ja kas randa, kus eile oli nii kõva tuul, et liivaterad tegid haiget või basseini äärde, kus tegelikult paremad kohad pannakse kinni juba vara hommikul. Siis lõunasöögile, siin tehakse võrratuid suppe, ka kala on hea, magustoitudest mõned samuti ja fruktid, siin saab neid õgida ;) palju jaksab, nelja ajal on tee aeg, juurde saab võrratuid vahvleid. Õhtusöök, show, disko, selle viimase oleme jätnud vahele.