teisipäev, 6. november 2012

Taas reisile :)

Siin ühel päeval tegi mees minu kõrvus pahalt tunduva märkuse

"Sa enam muud ei mõtle kui lõbustustele".

No on nahal. Ma ostsin piletid kinno, uuemale Bondile ja tema nii ütlema. Kinos käime me hea kui kord kahe aasta peale. Aga jah, selle nädala lõpus algab reis Malesiasse ja Borneo saarele. Läheme orangutange vaatama.

Kuna see on 12 päeva ringi sõitmist ja paigal oleme vaid kolmes kohas kaks ööd, siis ega palju ei jää aega puhata, helistasin koguni reisibüroosse, ega saa lisaks puhkuse nädalat. Kahjuks neil ei olnud midagi. Nii ma siis mõtlesin ja otsisin ning lõpuks otsustasin, et jaanuaris paar nädalat Kenias Mombasas oleks just sobiv. Keerutasin ja kaarutasin, lõpuks andsin mehele valida. Kas läheme koos Keniasse või ma lähen üksi Karibi mere saartele. Ta valis esimese variandi. Eksi sellest siis too märkus johtus.

Meie praegune remondi asi on rohkem nii, et mina pingutan ajusid ja tema lihaseid.  Pisike vaheldus on hetkel küll enam kui teretulnud - mõlemale.


Malesias ma olen tegelikult käinud. Aastal 2002 jaanuaris, Langkawis. Näe varsti üksteist aastat tagasi. Siis käisin ka ekskursioonil Kuala Lumpuris. Teletornis tehti minust pilt, kui kodus seinale riputasin, siis ükskõik kust vaatasid, see jälgis sind. Mehele hakkas see ühel hetkel nii pinda käima, et pistis ta kapi taha. Klaas oli lennukis kohvris katki läinud ja kapi taga too kogus tolmu ja kui seda ära tahtsin pühkida, läks kogu pilt raisku. See sellest.

Kommentaare ei ole: