pühapäev, 5. august 2012

Reedel olime Roosa 80 juubelil.

Roosa on minu vanaisa vennapoja naine. Seega siis minu ema eakaaslane. Kohtunud oleme matustel ja ema sünnipäevadel. Lähemat läbikäimist ei ole siiski olnud, kuna pärast seda kui siirdusin Tallinnasse õppima ja elama, kohtusime ainult lähemate sugulastega, ehk tädi ja onudelastega ja muidugi mehe sugulastega. Eestis mul muidugi oli eriti lai sõprade, töö- ja õpingukaaslaste ring. Seega olin isegi natuke üllatunud kui sain kutse.

 Roosa ja Kats

Pooli külalistest ei tundnud varem, aga vaatamata sellele oli väga mõnus pidu. Roosa ise on rõõmsameelne ja tore inimene. Seekordse peo olid korraldanud tema lapsed. Tuli just meelde, kuidas ise olin kodus korraldanud emale 75 ja 85 sünnipäeva. Minu ema oli sündinud 4.jaanuaril ja talvel on kodus üsna raske suurt hulka rahvast mahtuma saada.
 mina Mikkoga

Pidu oli  Helsingis Jollaksen lossis, see on Helsingi linnavalitsuse halduses ja saab rentida. Kohale saime kui lõime aadressi auto gps:ssi.

 
 mehed ja nende mänguasjad :)......





Suure ühispildi tegime ka, aga selle saan hiljem, siin natuke omast fotokast. 

Pärast pidu läksime Katsi juurde ja koju alles järgmisel päeval.Kuna kogu päev oli olnud kiire, siis oma treeni tegin Katsi maja trepikojas - 30 min üles - alla jooksmist, no tõtt öeldes ega korraga ei jõudnud joosta enam kui 4:ndale korrusele, siis kõndisin, lõpupoole võtsin all poole minutise pausi kuni hingamine natuke rahunes. Jalad on siiani natuke valusad.


Kommentaare ei ole: