pühapäev, 5. august 2012

Kus pagana kohas on see koht kuhu kõik asjad kaovad...


mõned alatiseks, teised mõneks ajaks. Viimase aja tendents, otsid migagi ja leiad hoopis seda, mida olid otsinud mõni aeg tagasi. Näiteks täna leidsin kogemata skanneri filmi hoidjad. Ma olin neid otsides maja pea peale pööranud paargi korda ja tulutult, täna need ilmusid ja olen 110% kindel, et sealt olin asjad paar korda kõik välja üks haaval võtnud ja siis neid seal ei olnud. Tellisin uued ja nüüd mul on taas topelt. No on jama.

Kes või mis on see, mis asjad muudab kas nähtamatuks või viib kuhugi väheks ajaks ära ja toob siis jälle tagasi. 

Sama lugu oli pelmeeni vormiga, see leidus kohe kui olin Tallinnast käinud ja ostnud uue. Kas kellelgi oleks vaja neid filmihoidjaid, annan tasuta ära :)

3 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Ega siis ilmaasjata öelda, kui midagi kadunud on, et mine otsi kadunud asjade hulgast. Just nii ongi alati.:D

Anonüümne ütles ...

Paralleelmaailm,ütleksid "asjatundjad" sellelt alalt.Sa hetkel lihtsalt e i näe...sest on parajasti teine dimensioon :D

mutitädi (sest miks just -onu?)

Anonüümne ütles ...

hmm.
kas see pelmeenivorm on selline aukudega, võre moodi moodustis?

et need filmihoidjad on ka augulised asjad,
võibolla vaatasid sa neid otsides lihtsalt aukudest läbi :P

-ematehnik-