laupäev, 9. juuni 2012

Mustlase elu - ikka me läheme ja ikka me tuleme ....

Kui sa pendeldad kolme elamise vahel, siis millal sa tuled ja millal sa lähed. Mul on see kord siis selliseid küsimusi. Ilmselt tuleb asja võtta sellelt kandilt, et kuhu lähened - sinna tuled ja kust kaugened - sealt lähed. Siis tuleb asjale natukegi loogikat sisse. Seega igal otsal on minek ja tulek sama aegselt olemas.

Kuidas on siis küsimus käimisega. Praegu võin öelda, et eelmisel nädalal käisin Tallinnas ja Pärnus ja homme taas nentida et nädalalõpus käisin Tampereel.

 Ma ikka pean neid lõunamaa pilte vahele panema ;)



Nojah ega ma enam ei targuta, asi selles, et midagi erilist pole juhtunud, eilne päev oli toimetamiste päev, hommikul hambaarst, kes proovis kuidas mu uued proteesid paigale istuvad, kätte saan nädalapärast. Siis võin julgesti naerda, (tegelikult pole ma siianigi eriti tagasihoidlik olnud kuigi lõuad laiali naerdes olin nagu tubaka kahjulikuse reklaam). Pärast lõunat oli trenn. Mul on ikka nii tore juhendaja, et kui lõpetasime, ma tõesti ei oleks enam jõudnud midagi rohkem teha. Samal ajal ma ei olnud ka nii väsinud nagu pärast rasket tööd. Vaim oli eriti ärgas. Poole tunni pärast siis raudteejaama ja taas lõunapoole kimama.

Kommentaare ei ole: