esmaspäev, 28. mai 2012

Õppetunnid ...



Olin küll puhkusel paradiisisaarel, aga tagantjärele tundub, et ma sain sellel reisil mitmeidki väga kasulikke õppetunde ja tundub, et see reis oli mulle väga vajalik just minu arengu kohapealt. Mõni muigab ja mõtleb, 63 mis õppimist enam vaja.

Mida siis õppisin: igatahes sain koti täie kogemust snorgeldamise osas ja nüüd tunnistan ausalt vee all video tegemine on kordades raskem. Kui oled saanud selgeks ja kindlust vee peal liikumiseks mask peas, siis vesi on siiski hoopis teistsugune element kui õhk ja kui natukegi ukerdad, siis pilt tuleb pead valutama panevalt nügiv. Selles osas on veel tööpõld lai.

Õppisin, et kontrollida, kontrollida ja veel kord kontrollida lennujaamades, kas sa ikka said need piletid, mis vaja ja kuhu siis ikka su pagas on suunatud. Õppisin tundma Franfurti lennujaama ja usun, et teisel korral mul enam erilisi probleeme seal ei peaks tulema.

Õppisin, et kui kohalikud ikka mingit ekskursiooni ei soovita, siis ei tasu sinna ka minna, ükskõik kui huvitav see minu meelest ongi.

Aga need ülal olevad pildid on kohalikust spa:st. Seal kui tulid sisse, siis anti sulle esiteks klaas laimi vett ja niiske, külm, eksootilise õliga lõhnastatud rätikuke. Sellist asja võiks ka ise kasutada, näiteks suvepäeval kui tuleb külalisi, siis panna eelnevalt niisutatud/lõhnastatud rätikukesed plastikus külmutuskappi ja pakkuda reisilt tulijatele värskenduseks.

Kommentaare ei ole: