teisipäev, 29. mai 2012

Midagi on vaja teha....

... aga kui ei tea, mida. Häid nõuandeid ja soovitusi jagub raamatute kauppa, aga peaks olema keegi, kes teab ja oskab just minu tasemest lähtudes öelda milliseid harjutusi ja kui palju. Juba enne reisi olin saanud endale 3 kuu jõusaali kaardi ja võtnud ka ühendust seal oleva treenriga. Nüüd helistasin ja leppisime kokku esimese tunni osas.

Kohtusime jalgpalli staadiumil, tal oli kaasas 6 kg kuul ja ringikujuline kummipael. Näitas alati täpselt ette, mida teha ja palju. Käisime läbi suurema osa lihastest nii väheste asjadega ja kui ikka täiesti aus olla,  siis tunni aja pärast olin nii läbi, et midagi rohkem ei oleks puht füüsiliselt jaksanud. Kui tund läbi, siis alles hakkasime rääkima palju ta õpetus maksab ja ega see nüüd nii odav kah ei ole, aga kui ise end ei tunne ja juhendades lähevad asjad kohe õigesse suunda, siis tellisin 10 x paki. Algul kohtume korra nädalas ja ta teeb mulle vahepealse aja kava koos soovitustega muudatuste osas toidu ratsioonis.





Näeb kuidas läheb. Poleks veelgi hakanud mõtlema tõsiselt asja, aga mul käib diabeedes leht ja seal oli mitmes kohas rõhutatud, et ainult kõndimised, jooksmised, jalgratta sõidud ja ujujmine ei aita. Tuleb teha ka jõuharjutusi. Ma siis nüüd hakkan pihta.Või õigemini hakkasin juba.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Nojah,kui just tervis.Aga muidu poleks vaja,vanusest lähtuvalt täitsa ponksis figuur!

murueit