pühapäev, 10. jaanuar 2010

Põlevad unistused ...


... põlevad selle tõttu, et aeg nende täideviimiseks hakkab varsti otsa saama. Kurb aga tõsi.

Eile kui taas uni ei leidnud teed minu juurde, mõtlesin millised kohad on need, kus ma täiesti kindlasti tahaksin veel ära käia. Ja järjestasin need mitte võimaluste vaid just soovi kohaselt, ehk kuhu ma kõige rohkem tahaksin minna.

1. Austraalia ja eriti seal suurel vallirahul snorklamine, kunagi see kuulus nii teoreetiliselt kui praktiliselt täitumatute unistuste kategooriasse, nüüd see on vaid "rahoituskysymys", kuigi muidugi jah tõsine selline

2. Malediivid ja nimelt just sellises hotellis, millel on majakesed meres, nii et hommikusöögile tuleb minna mööda laudrada kuivale maale.

3. Keenias Masai Mara looduskaitse alal olen käinud, nüüd tahaks minna Tansaaniasse Serengeti lõvisid ja ninasarvikuid vaatama.

4. Brasiilia ja Amazonase jõgi, muide Eestist on minemas sinna 09.04.-25.04.2010 reis, kahjuks juba kõik kohad väljamüüdud. Muide hind on 75 000 krooni. Ega oleks muidu kah olnud reis minu rahakotile. Kes tahab täpsemalt uurida siis siin ta on

5. USA, reis autoga läänerannikult idarannikule, Niagaara juga, New York, Grand Canyon.

6. Euroopa linnad, Hispaania, Kanaari saared, Norra rannik

Need on siis unistused, unistused ei maksa tõesti midagi. Pagana loogiline mõistus ütleb, et enamus ka ainult unistusteks jääb.

1 kommentaar:

helle ütles ...

Unistused ei maksa tõesti midagi, aga ilma unistamata on ka kurb maailm.
Sa oled palju reisinud, ja väga huvitavates kohtades. Miina pole Euroopast kaugemal käinud. Muidugi Venemaa ka, aga see oli siis nagu "oma riik".