esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Arglikud katsed arengul pilditegijaks...




Soomekeeles on hea sõna "muodikuvaja", ehk kui mul nüüd on esimesed sokid seal Etsy:s müügil, siis on vaja teha superhäid pilte, et saada oma sokikesed nii võrgutavaks, et nad ka ostjad endale leiaks. Seega tuleb teha häid pilte. Üks asi on reisil plõksutada ja sajast pildist vast mõni on pärl, aga siin on vaja saada kolme, nelja pildiga ära näidatud, mis ja milline.

Nii ma siis täna suundusingi oma uute valmis saanud sokkide ja fotokaga õuele. Villane sokk peab ikka saama talvise tausta. Tuleb tulevikuks vist teha häid tausta pilte ja hiljem istutada suvel tehtud sinna. Aga muidugi eks suvel on kah huvitavaid kompositsioone võimalik välja mõelda.

Need on nüüd just tehtud pildid, too viimane meeldis mulle kõige rohkem, eelmisel korral nende sokkide pilt ei tulnud nii hea. Aga muidugi eks ma käin nad läbi Adobe Photoshop Elementsiga, sellega saab viletsast pildist talutava ja talutavast täitsa hea. :) Petukaup ütleks mõni, aga eks reklaam seda ju suurel määral on. Siiski, kel on minu sokid jalas, võivad kinnitada, et mõnus soojuse tunne ületab kõik kujutlused.

Kommentaare ei ole: