esmaspäev, 10. november 2008

11.11.11

Ehk siis, homme üheteistkümnendal novembril kell üksteist on aeg panga nõustaja juures. Ma pean märkima, et kui asju teha õigel ajal ja luua nendele sobivad tingimused, asjad lahenevad märksa kergemini ja ilma suuremate hingeliste pingutusteta. Õige ajastus on kõige A ja O. Seega siis kuigi eile koju tulles olin surmväsinud, võtsin end kokku ja kasutasin ära olukorra, kus mu kallis kaasa tundes hirmsaid süümepiinu(pisikesed sigatsused kui kass kodust ära), lihtsalt ei saanud negatiivselt kuidagi reageerida minu asjalikult esitatud faktidele, mis siis, et tegelikult olin mina juhtinud meie majandust sohu. Ma ütlen, et meestega peab oskama ümberkäia. Pealegi ega ma pahatahtlikult kõike ei teinud, või laristanud, raisanud, lihtsalt valed arvestused ja liialt teiste aitamine. Täna veel pugesin ühel hetkel põue ja puht naiseliku olekuga küsisin, ega ta ole mu peale eriti pahane, sest olen ise kah niiiiiiii õõõõõõõõõõnnnetu. Ta ei olnud. Mul on ikka täitsa hea mees. :)

Kommentaare ei ole: