kolmapäev, 2. juuni 2021

Hambad risti ja edasi...

 Ilmselt see johtub sellest, et neid aastaid koguneb, keha väsib ja enam ei taastu. Erinevad olukorrad tekitavad stressi rohkem kui kunagi varem, kaitsemehhanismid hakkavad üles ütlema ja haiget saamine muutub sagedasemaks. Mingi nooremana kogetu olukord, mis siis tuli ühest kõrvast sisse teisest välja jääb tuksuma mõtetesse. Õhtul ei tule uni ja kui uinudki, ärkad paari tunni pärast ja ei lootustki uuesti uinuda. 

Hommikul oled väsinum kui õhtul. Juba 3 - 4 aastat hakkasin tundma valu kõrvade piirkkonnas, kontrolliti kõrvu - korras, mõtlesin, et Meniere - see mul ju on, aga ei olnud see kah süüdi, nüüd olen mõistnud, et süüdi on see, et ma peaaegu kogu aeg olen hambad ristis kramplikult hoidnud. Lõdvestada ei oska. Sellest kah mitmed probleemid. 

Vat selline tunne on

1 kommentaar:

helle ütles ...

Mul on samad probleemid. Lisaks veel ärevushood. Starost ne radost.
Loen Sind huvi ja kaasaelamisega.