laupäev, 27. jaanuar 2007

Ma olen natuke õnnetu :(

Mu sõdurpoiss on haige ja peab homme õhtul taas haigena ka sinna armeesse minema. Õnneks midagi eluohtlikku ei ole midagi gripi taolist, aga nad ju olid eelmise nädala ka looduses, telgis ja meil siin oli kogu aeg - 15 kraadi ringis. Noh keegi on öelnud, et mis ei tapa, see karastab. Elu on ju üldse karm ja karastust on vaja. Suure sõja ajal oli ju ühel aastal - 43 ja mehed elasid ka selle üle.

Mul on täna vaba päev. Kogu hommiku veetsin pesu ja riiete korrastamise ja järjestamisega. Nüüd on hea vaadata, kõik on nähtaval ja kenasti omal kohal. Noh eks vahel ole mul ka selline tohuvaba ohu, aga nii hea on vaadata kui kõik on järjestuses.

Eile võtsin end turjast kinni ja vedasin ujulasse. Paigapeal leidsin et ujulakaart on kodus. Noh ostsin siis uue. Küll ma aasta jooksul ikka 16 korda saan käidud. Nii kaua on see kehtiv. Ujusin 1 km , see kord läks selleks 5 min vähem kui eelmisel korral, vedelesin veerand tundi mullivannis, sama palju saunas ja nii hea oli siis olla. Vaim ja keha täiesti pingevaba, väsinud ja endaga rahul. Ma olin tubli.

Kommentaare ei ole: