laupäev, 5. jaanuar 2019

Ma natuke ka virisen :( ....

... kuigi ma üritan olla positiivne ja tean, et virisemisest ei tule lõpude lõpuks midagi head, aga vahel harva on ju lubatud. Eks. Mis siis täna sellise reaktsiooni esile kutsus, muidugi ilm kah hall ja näib sellisena ka jätkavat. Magasin kah nagu kaua, kuni üheksani välja. Ega eile tavapäraselt läinudki magama tänase päeva sees, seega asi ei ole selles. Ilmselt vajan harjumist oma abivahendite osas.

Eile sain käidud hooldamas oma kuuldeaparaadid. Ma sain need juba 2015, siis kasutasin neid mõned kuud, kõrvad hakkasid valutama ja lõpuks loobusin ja nii nad jäid seisma. Viimasel ajal kõik väidavad, et telekas karjub ja mina ise kah karjun. Omaarust nii siiski ei ole, aga tõsiasi on see, et kui lauas kõrvalistuja juttu on kuulda, siis vastasistujast on raskem aru saada ja huultelt lugema pole ka õppinud.

Selge mu kuulmine on tänu "härra Menierele" tunduvasti viletsamaks jäänud, lisaks muud sellega kaasnevad jamad, tinnitus, atakid, kus maailm pöörleb, nagu purupurjus olekus ja iiveldab nii, et pohmell on selle kõrval nalja asi, siiski ka neid saab osaliselt ära hoida, aga kuulmise parandamiseks tuleb kasutada kuuldeaparaati.

Prillidega olen harjunud ja peaaegu ei pane tähelegi, proteesidega on suhe halvem, õhtul kui saan need suust ära, ohkan alati kergendustundest. Nüüd siis lisandusid kuuldeaparaadid, mu õnnetu pea tunneb end liiga halvasti, igalt poolt pitsitab, sest ega need prillidki iseenesest ees püsi, toetuvad kõrvadele ja pressivad kahelt poolt pead. Proteesid paganad pitsitavad suus ja kuuldeaparaat rõhub kõrvu seest ja väljast.

Kas ma olen nüüd piisavalt virisenud, ilmselt jah, kohe kergem hakkas, kuigi ilm on endiselt pilves, aga ilmateade lubas paari nädala pärast arktilist talve meile siia. Praegu veel ei ole, tuleb minna kõndima.

Selliseid on kaks, mõlemale kõrvale

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See, et sul on proteesidega probleeme, on siiski proteesiarsti viga, kes pole suulae järgi täpset jäljendit võtnud või on laboris selle valmistamisega mööda pandud. Miks sa ei lase neid teha Eestis? Tuleks ju tunduvalt odavamad ja paremad.

Elviina's blog ütles ...

Tallinnas need ongi tehtud.