neljapäev, 6. oktoober 2016

Kolmas päev minemas.....

Ma siis tõesti alustasin selle dieediga. See ei ole miski odav lõbu. Kahe nädala toit ja alustus informatsioon maksis 236 euri. Teisalt kui palju kulub söögile kui ei eriti koonerda. Ma tean, makaronid ja hakkliha toidab sama rahaga suure pere kogu kuu aega. Aga mis elu see on.

Kuna mul on n+1 tõbe ja vanust kah üks jagu, siis ma ei alustanud päris kõige karmima rezhiimiga ja saan iga päev lisaks võtta kodumaiseid marju ja juurvilju, välja arvatud kartul.

Need pakisupid, smuutit, energiakommid, pakipudrud ja paar tõsisema toidu kuivainepakki on täiesti söödavad ja kui sinna lisab marju, salateid, kurki, tomatit on peaaegu nagu päristoit. Mida ei ole, on varasemast ajast tuntud ebameeldiv jahune või keemia maitse.

Neid on veel mingeid lisaks

Esialgu enesetunne on päris hea, hommikul käisin ujulas veeharjutusi tegemas ja ujusin 300 m. Jalgrattaga käisin ja kuna põikasin ka postis, tuli ringiks umbes 5 km. Praegu on küll natuke väsinud tunne, aga kuna käib kolimine alla korrusele, siis ei ole aega laiselda. 

2 kommentaari:

Kratt ütles ...

Hei,
Kas sa seda kohta tead? - http://tap.nutridata.ee/

Tee omale sinna konto ja lisa iga suutäis, mida sööd. Programm näitab sulle kenasti ära, palju oled oled saanud energiat jm (nii kogu päeva kui ka üksikute toitude lõikes).

Püüa hoida päeva jooksul saadud kalorid alla teatud piiri (sea omale mingi eesmärk), minu meelest väga kasulik veebileht :)

Jõudu ja jaksu!

helle ütles ...

Hei!
Ära nüüd jälle peitu poe!
Nii tore oleks teada, kuidas Sul läheb.