esmaspäev, 13. august 2012

Saa sa siis neist meestest aru. ?!?!?!?!?!!

Eilne päev algas minu jaoks natuke kahtlase enesetundega. Öösel olin näinud õudukat ja ärganud enda hääle peale kui kabuhirmus hüüdsin "Ema" , just nimelt eesti keeles. Keegi oli tahtnud mind peast haarata. Midagi paha. Ärgates oli kerget iiveldust, võtsin siis iivelduse vastase tableti ja lootsin, et läheb üle. Natukese aja pärast algas aga kummaline olemine, tasakaal kippus kaduma. Ei suutnud koguni üle toa minna, pidi kogu aeg kuskilt kinni võtma.

Nii ma siis vaevlesin kella kuueni, vahepeal olin võtnud veel teise tableti. Isegi telekat ei suutnud vaadata. Muidugi ei olnud minust mehele ei hommikusööki ega lõunasööki tegema. Käis teine poes ja tegi endale mis vaja. Mina olin " out of order". Õhtuks siiski läks tervis paremaks ja pärast kerget õhtusööki olin valmis tegema koguni väikse jalutuskäigu Kadrioru pargis ja tutvusime ka uue poega, mis avati taasehitatud Musta Luige maha põlenud restorani asemele.

Täna hommikul oli tervis normaalne nagu poleks eilset paha olekut olnudki. Uurisin külmikust mida sööks ja märkasin, et kõik poolikud pudelid alkohooli, oli seal kangemaid ja veine, on kapist kadunud. Selgus, et siis kui mina olin nii lõpp haige, oli härra kergelt öeldes tinutanud ja kõigiti nautinud oma elust.

See osa minust, mis on tõeliselt solvunud, osatab "oleks ometi oodanud kui koived sirutan ja alles siis pidutsenud". Too osa minust, mis alati saab kõigist aru ja andestab kõik, ütleb " no mida sa ometi ühelt mehelt tahad, nägi, et sinust ei ole keelajat ja kasutas olukorra ära.

No, sa siis neist meestest aru. Oma sügaval hinges ta ilmselt ei tahtnud mind solvata, lihtsalt oma mehelikus süüdimatuses ....

4 kommentaari:

Larko ütles ...

Kui õudukas ja ema kõrvale jätta, pole sarnased nähtused mulle sugugi haruldased. Seni olen arvanud, et tegemist on vanusenumbri kasvuga.

Seda ei ole, et keegi oleks mu tähelepanu puudujääke joogivarude likvideerimiseks ära kasutanud. Kuna ma üldjuhul ei unusta ust lukku keeramast, saaks likvideerijaks olla ainult mu enese alateadlik olek :-P

Elviina's blog ütles ...

;)

Anonüümne ütles ...

...oleks ometi oodanud kui koived sirutan ja alles siis pidutsenud".
Hee,selles lauses tunnen Ida-Viru murde lõhna!? Mu esivanemad rääkisid "koived",samuti on sealkandis omapärane sõna,mida mujalt ei kuule : "äristama".
Ära ärista koera! No kes teab,mis see tähendab?

Anonüümne ütles ...

Aga pilt on nii tore!