neljapäev, 2. august 2012

Polkovniku lesk....

.... täna tuli selline mõte, et ma vist hakkan muutuma natuke nagu Polkovniku leseks. - Arstid ei tea midagi - loodame, et siiski mitte. Siis, et ma siiski vist ei muutuks...

Ah, et milles asi? Mingil hetkel tundus, et paremal pool keha rindkerel  tundus kahtlast valulikkust. Mis? Miks? Oli ka punetust, aga sellist valu kui 5 aastat tagasi kui mul see pagana seen oli, ei olnud. Kui siis juhtus veel mõni päev tagasi pisike õnnetus klaasi pestes, vedasin käe katki, ei saanud ka trenni minna. Nüüd on käsi terve, aga kummalised valud on alles.

Mõtlesin minna arsti juurde, ei saanud aega, kuni sain vaimu valmis taas kogeda eraarsti, tegin siiski täna hommikul katse rajooniarsti juurde. Läks õnneks. Läksin. Kuulas, vaatas, ei haigutanud, saatis tegema südamefilmi. Siis mõtles ja ütles, et ilmselt lihase rebestus, kirjutas valuvaigistit. Mainisin kõrget vererõhku, mõõtis 160/88, ilmselt ei piisavalt suur, pakkus taas kolesterooli ravikuuri, ma  ei tahtnud. Suure vaevaga sain retsepti seene tõrjeks, ta oleks selle peaaegu unustanud. Kirjutas saatekirja analüüsile ja käskis broneerida aeg omale arstile.

No mis sa tahad saada -  rajooniarst. Pealegi mitte minu oma, too olevat veel puhkusel või haiguslehel - ei tea, kuskil 65 aastane on meie rajooniarst.


 Täna tehti lõpuni pisike pliit


 ja toodi materjal ahju jaoks.

Kommentaare ei ole: