pühapäev, 15. juuli 2012

Märg suvi ....

... see, et ta ka üsna külm on me ei räägigi. Kui Eestist tulin läksin vaatama kuidas elab minu marja ja ploomi/kirsi puud. Ma tõesti ei tea millest, aga marjapõõsaste selle aasta võrsed on 30-40 cm võib olla ka rohkem. Miks?
 

Punastel sõstardel oli mingi lehehaigus ja muudel lehetäid küljes,


ploomipuudel sama lugu, üks oli täielikult kaetud nende täidega. No kahel korral pritsisin seebi veega ja korra tegin päris korraliku surveveega pesemise. Siis algasid vihmasajud ja praegu on lehetäide osas olulist vähenemist märgata. Muide lehetäid pistsid täielikult nahka minu tilli kasvatuse. Mul oli neid palju sibula peenras ja muidugi ka kevadel külvatuna. Ei ole enam :(

Teine ploom aga näitab ohtlikku kuivamise märke. Kolmest harust on üks juba ära kuivanud. Peaks vist selle ära lõikama. Kas on küsimus selles, et talvel külmus osa juurestikku ära või pistsid vesirotid midagi nahka - ei tea.



Kartul kasvab nii mis vohab ja selle aasta kevadel istutatud maasikad on üsna hästi läinud kasvama, ainult viis taimekest kuivasid ära. Muidugi on neil ka marjad küljes. Lisaks on mul sel aastal kasvamas Edalt saadud oad ja turult ostetud stevia kaks taime Mida ma selle viimasega teen, veel ei teagi ;)

Kolasin netis ja siin oleks neid retsepte, soomekeelset infi siin

Kommentaare ei ole: