esmaspäev, 5. märts 2012

Minu uus lõim peaaegu valmis...

Minu uus lõim peaaegu valmis by elviina
Minu uus lõim peaaegu valmis, a photo by elviina on Flickr.


Tänaseks olin pannud endale aja kinni käsitöökeskuses. Pidin veel ostma kalalõnga kah, aga ei mäletanud enam milline see pidi olema ja ostsin siis nendelt. Igatahes ei jäänud ülearust, mul on olnud neid poolikuid juba palju. Eelmisel korral lõime loomisel kasutasin korraga 4 lõnga ja aega kulus natuke alla kahe tunni. Seekord neil ei olnud rohkem kui 3 rulli ja nii tegin töö ära kahe lõngarulliga ja aega kulus topelt enam. 

Vahepeal hakkas kohe peagi valutama, sellega keerutatakse seda riistapuud alt üles ühes suunas ja siis ülevalt alla teises suunas. Lõime pikkus on 40 m. Sellest tuleb ikka hea hulk põranda vaipu.  
Lähetetty iPhonesta

Kommentaare ei ole: