kolmapäev, 22. veebruar 2012

Öelge, mis te ütlete, aga mulle meeldib ikka rohkem lauaarvuti...

...nende mobiilide ja tahvelarvutite ja sülearvutitega saab ju kuidagi ka hakkama, aga kui tahad rohkem kirjutada ja toimetada on laua-arvuti oma hiirekesega ja näpisega mõnusam, eriti kui kasutab kümnesõrme süsteemi kirjutamisel. Seega olen ma kodus oma armsa arvuti ees kordasid rohkem rahul ja naudin kirjutamisest kui reisil mobiili või Padiga.

Mugavust lisab muidugi ka ees oleva ekraani suurus. Teiseks kui ikka oled harjunud arvutiga, siis need sõrmedega opereeritavad ekraanid mulle tunduvad siiski natuke tülikad. Eriti häirib see, et iga asja tegimiseks peab olema app ja ei pääse kaustadesse ja dokumentidesse nagu arvutil. Hakkama saab, aga see ei ole mugav.

Taas kodus oli esimese asjana maksta ära kõik arved, ka maamaksud Eestist, korteri oma oli tervelt 163,75 eurot ja looduskaitse all olevalt metsalt, kus ma ise midagi teha ei saa, ega isegi suurel osal aastast sinna kõndima minna ei saa, oli 17,63 eurot. Samas Pärnu suvila eest oli ainult 16,47, seal ju ometi oli seda aeda ja võimalus kasutada kogu aasta vältel. Aga noh, Tallinn on Tallinn ja sinna ei ole mingit mokakobinat.

Lausa loomulikult käin ka iga päev vaatamas, kas on uusi pilte laetud mu unistuste saare Facebooki ja kujutlen end sinna. 


just nüüd on seal selline....(ametlik veebikaamera)
 

sama bassein teiselt poolt pildistatud kellegi poolt 

 ....ja kolmanda nurga alt
Ka siin Tampereel on kevade tunnuseid näha - oravad on ilmunud taas linnulauale.

1 kommentaar:

kukupai ütles ...

No minul on ainult läpakas ja sellele sai hiireke juurde hangitud, väga mugav on. Mulle just lauaarvuti klaviatuur enam ei meeldi, klahvid kõrged ja vahedega, läpakal on sile ja kirjutamine läheb palju kiiremini...