neljapäev, 14. jaanuar 2010

Kuidas siia leitakse ja keda tänan :)

Kuna selle kirjutise aeg oli 2010, oli aeg lisada juurde praegused andmed.

Käisin taas vaatamas, kes ja mis kaudu on minu lehele tee leidnud. Eks see siis iseloomustab millised on minu harrastused ja millest ma kirjutan.  Mõtlesin siis selle vana kirjutise panna uuemasse usku ja vaadata, mis on muutunud, ega nii väga midagi ei olegi, kolm esimest on igal juhul samad
2018 andmed

Ja tänud tahan öelda neile. Blogi pean ma ju eelkõige endale, aga tagasiside on nagu vestlus hea sõbraga. Olen muidugi eriti tänulik neile. Ka siin on suhtkoht samad, lisandunud on hundiulg.blogspot.com/, tänan.


2010 andmed
2018 andmed

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kust sa seda vaadata said? huvitav info.

Elviina's blog ütles ...

http://extremetracking.com/?reg

olen juba sellest ajast saati seda pidanud 18 May 2006

Reede ütles ...

Ma tänan vastu ka huvitava lugemise eest :) Sul on hea aus blogi :) Ja teed väga ilusaid sokke - tubli inimene :)

Elviina's blog ütles ...

Nüüd oleks veel vaja kes neid ka ostaks endale. :)

helle ütles ...

Hea Eiviina!
Näen, et mina olen ka tabelis sees.
Käin siin tõesti päris tihti. Tore kodune blogi.
Tegin lahti ka selle info kogumise koha, aga ma ei oska endale seda panna.